Besteld voor 17:00? Zelfde dag verzonden!
Gratis verzending boven €50,00, anders €4,95.
Klanten beoordelen ons met een 8,5/10 score
Groot en breed assortiment

5in1 EGR + Turbo en intake cleaner

€14,49 Incl. btw
Beschikbaarheid:
Op voorraad
Levertijd:
Voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden.

EGR + Turbo en Intake Cleaner is een uniek en zeer effectief hoogwaardig product voor het reinigen van typische vervuiling en afzettingen gevonden in de luchtinlaat, EGR-systeem en de turbo. Olie, harsen, lakken en koolstofafzettingen gemakkelijk opg...

Besteld voor 17:00? Zelfde dag verzonden!
Gratis verzending boven €50,00, anders €4,95.
Klanten beoordelen ons met een 8,5/10 score
Groot en breed assortiment
A) Plakkende EGR klep, inlaat / gasklep deposito’s en de verbrandingskamer reiniging: Demonteer de luchtinlaat slang. Verwijder toegankelijk besmetting zo veel mogelijk met de hand / doek. Start de motor, zorg ervoor dat het een normale temperatuur heeft bereikt en schakel de motor uit. Schud de bus goed voor gebruik. Gebruik de lange spuitmond om de inlaat / spruitstuk te betreden (wanneer nodig met geopend gasklep invoeren), de spuitmond tijdens het inspuiten langzaam terugtrekken met een 1 beweging van maximaal 5 seconden, zorg dat de volledige inlaat is behandeld. Laat het product intrekken gedurende 5 minuten. Sluit (ongeveer 75%) van de luchtinlaat ingang gedeeltelijk af, om de luchtstroom te versnellen en een betere menging van het product te creëren in de luchtstroom. Start de motor en laat deze lopen rond de 2.000 toeren per minuut draaien. Spuit dan het product in de luchtinlaat met korte stoten (circa 2 seconden). Zorg ervoor dat de toerental terug is naar 2.000 (toeren) alvorens de volgende dosering van 2 seconden in te spuiten.

Gebruik de volledige inhoud van het spuibus en laat de motor stationair draaien voor minimaal 3 minuten na de laatste behandeling voordat u de motor uit zet. BELANGRIJK: tijdens het schoonmaken via de luchtinlaat zorg ervoor dat een solide object bij de hand hebt om de inlaat af te sluiten mocht er zware motor kloppen optreden. In het geval dat de toerental afneemt, accelereer om afslaan te voorkomen.. In het geval dat de motor afslaat tegen of dat de motor hevig gaat kloppen, stop onmiddellijk met spuiten. Zorg ervoor dat de katalysator en roetfilter niet oververhit raken.

B) Slecht werkende EGR of turbo met zware koolaanslag: Goed schudden voor gebruik. Demonteer de onderdelen (Turbo & EGR behuizing). Spuit het product op de deposito’s in het EGR behuizing en Turbo. Laat het product een paar minuten intrekken en herhaal dit indien nodig. Indien nodig met een borstel of een doek om losse afzettingen te verwijderen. Zorg ervoor dat onderdelen droog zijn voordat men ze monteert. Gebruik het vereiste product om te reinigen, en gebruik het resterende inhoud voor het reinigen via de luchtinlaat zoals beschreven onder procedure A met het oog op het voorkomen van snelle herhaalde ophoping en afzettingen in het EGR-systeem. Dosering De inhoud van 1 spuitbus is voldoende om de EGR + Turbo, Inlaat en de verbrandingskamer te reinigen. Te gebruiken wanneer nodig. ETI moet regelmatig worden gebruikt bij motoren die gevoelig zijn voor de inname vervuiling en DPF vervuiling. Om koolstof neerslag te voorkomen is een regelmatig gebruik van 5in1 brandstof behandelingen sterk aanbevolen. 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Gratis verzending

Voor orders boven €50,00

Retour garantie

binnen 14 dagen

Klanten beoordelen ons met een

8,5 /10

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.